Nikolinas

Säng, serier och servetter = vinnande kombon
Hej.
 
Som det kanske går att lista ut genom att läsa titeln på inlägget så är jag sjuk...
Verkligen fel tilfälle att bli det, det är lixom inte planerat i kalendern så det är bara att suck it up, knapra en massa vitaminer och rulla vidare. Har jag tur så är det borta imorrn och allt kan rulla på som vanligt (håller tummarna). Men under tiden är det flera koppar te, dussintals servetter, några skvättar nässpray och maraton framför netflix som gäller, har pecis fått upp ögonen för the walking dead (jag vet, år efter alla andra) och är nu inne på säsong 2 redan. Under de stunderna då jag inte kollade serier så slösufrade jag lite på internet, och googlade bl.a ordet sjuk och här under ser ni förklaringen jag hittade på wikipediawhat can i say, they never stop surpricing...
 
Nu ska jag bädda ner mig, ha en bra kväll allihopa!.
 
Källa: Wikipedia
 
 Källa: google
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress