Nikolinas

You can find me wherever the sun shines..

God morgon!
 
Vilken underbar dag vi har idag och det bästa är att jag är ledig när vi har det!. Det har verkligen varit skitväder hela veckan vilket har passat mig perfekt och nu när jag har min välförtjänat helg så kikar solen fram, det kan ju inte bli bättre än så!!. Wohooo!!. Det beskrev till och med helgens värme som tropisk värme, så jag får nästan mina dagar i Greklad trots allt;)
 
Vad händer idag då?, jo absolut INGENTING.
Ska bara vila och njuta av värmen, kanske tar en sväng och köper yoghurtglass och kanske några andra behövligheter, men absolut inget mer än det. Så himla skönt, att bara få vara!.
 
Ja nu ska jag inte uppehålla er längre, spring ut i solen och njut för det är i alla fall precis det jag ska göra.
Smell ya later!
Det känns nästan som att vara här igen med den värmen vi har idag. Bilden är för övrigt från Grekland för några år sen.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress