Nikolinas

-
Har haft en underbar dag idag, strosat runt i affärer (hittade dock ingenting, men måste däremot visa er mina inköp från förra veckan:P), kört en massa bil, wohooo!!, och njutit av den underbara värmen. Det var hela 27 grader när jag kollade tremometern, otroligt!, Stockholm snälla håll kvar detta väder ett par veckor/månader till, deal?;)
Dessutom har jag kollat på bilar idag, kanske något framtidsköp;), men hittade några favoriter som var typiskt Nikolina-bilar..., ja vi får se vad framtiden har att utvisa. 
 
Kom precis in från en powerwalk/joggingrunda (varvar jogging med powerwalk eftersom jag är nybörjare), ja jag har ÄNTLIGEN kommit igång nu, vet inte hur många gånger jag har tjatat om det här i bloggen.., och det kändes RIKTIGT BRA. Ska definitivt försöka hålla detta igång nu, nu kör vi beach 2025 ;).
Nää nu ska jag njuta av en celcius och lite lax, tycker att jag har förtjänat det!
Bjuckar på en bild jag knäppte nyss, med ett peppande citat till. Ha en toppen kväll!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress