Nikolinas

Årsresumè

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Åkte till Paris och besökte disneyland och provade att stå på mina egna ben (flytade alltså hemifrån) bl.a

Hur har ditt 2013 varit?

Underbart!
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

Ja listan kan göras lång, men skulle säga att min födelsedag iår är oförglömlig. Firade den på Grekland med underbara människor och GODASTE tårtan på länge! Sen får jag ju såkart inte glömma besöket på Disneyland, en av de bästa upplevelserna i mitt liv!

Bästa köpet?

Mina Isabel Marant skor jag köpte i Paris, älskar dem!.

 Vad spenderade du mest pengar på?

Resor by far! (men studielitteratur var även en stor kostnad...)

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Även denna lista kan göras lång!. Resorna, alla vänner, mina partners in crime (ni vet vilka ni är) osv..

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Wake me up - Avicii, Wild wild love - pitbull, Work b***h - Britney Spears bl.a

Vem har du umgåtts med mest? 

Råttis måste det nästan vara:P

Vart reste du under 2013?

Malmö, Gotland, Paris, Tokyo, Kyoto, Belgrad, Aten x2, Thessaloniki, Reykjavik, Luleå och Gdansk

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

Faktiskt ingenting jag kan komma på just nu, men en massa saker kommer säkert trilla in i huvudet sekunden jag trycker på publicera-knappen till detta inlägg

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Tror ärligt talat inte det.

Vem saknade du?

Under mina resor har jag såklart saknat framförallt råttis och mina partners in crime, sen även familj och vänner.

De bästa nya människorna du träffade?

Listan kan även här göras lång.

Vad vill du säga till dig själv inför 2015?

Tillåt dig själv att sova ut ibland och stressa inte fullt lika mycket. Du är inte ensam i allt, det finns folk i din närhet som är pålitbara och inte vill skada dig, som dessutom vill vara där/hjälpa dig i svåra situationer. Dessutom, KEEP ON GOING!

 
 

 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress