Nikolinas

Love..
Jag såg för någon dag sen Moulin rouge (som btw är en av mina absoluta favoritfilmer, har sett den så många gånger att jag inte ens har koll på antalet längre:P), men jag kom iaf att tänka på det dom säger i filmen. Mycket av det känns ändå ganska poetiskt om man lyssnar på det ordentligt, och jag älskar alla medleyn de har på mängder av olika bra låtar. Orsaken till att jag egentligen sitter och babblar om den här filmen är för att jag kände mig lite låg av olika orsaker och kom att tänka på den här filmen då den visar att inget är omöjligt och att kärlek övervinner allt, så om det sitter någon därute som känner sig lite som jag gör just nu så tycker jag att du ska sätta dig ner och titta på den här filmen, du kommer garanterat vara på bättre humör efter.
Anyways, nu blev det ett lite babbelinlägg, känner att jag bara behöver skriva av mig lite..
Hoppas ni har en bra kväll! <3
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress