Nikolinas

"Pour it up"
Nu blir det flera videoinlägg men det får ni helt enkelt stå ut med, det är ju bättre än ingen uppdatering alls;)
Men iaf, har ni sett att Rihanna har gjort en video till låten "pour it up"?
Låten tycker jag är väldigt bra, älskar hela hennes senaste album och har lyssnat på den non-stop ett tag nu på spotify. Däremot tycker jag inte att videon är så himla bra, det är helt enkelt för mkt för mig iaf....
Jag gillar ju videos när de dansar mycket eller där det är en bra story i så man hänger med, men här känns det bara som att hon vill visa så mkt hud som möjligt och göra det så porrigt som möjligt (nu sitter det säkert en massa människor därute som tycker att jag har helt fel, men det här är min åsikt)
 
Så jag tror helt enkelt att jag skippar att titta på videon och nöjer med att bara lyssna på låten istället:)
Vad tycker ni om videon?
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress