Nikolinas

Lördag 4/5 2013
Hejsan svejsan!
 
Hoppas ni alla hade en bra kväll igår!, jag hade det superkul!
Jag började kvällen med träning och efter det så drog vi iväg till en närliggande bar och var där i några timmar. Sedan gick vi och shoppade popcorn och läsk och avslutade kvällen/natten med en filmkväll, riktigt roligt och mysigt!
Vi såg en film som heter Nikita, en film från 90-talet och jag kan inte säga att jag förstod den helt och hållet men den var helt okej (jag borde kanske varit liiiite uppvärksammare på filmens handlig för att förstå allting..)
 
Anyways, det blir ett kort inlägg idag, måste rulla iväg och möta upp snyggingen på bilden nedan och först ska vi se en dansbattle i slussen!! Woop wooop, och sedan efter det så är det filminspelning heeela dagen som gäller.
På kvällen bär det av till grönan och titta på Fun som har konsert ikväll, ska också försöka köpa gröna kortet, det tjänar man ju på i längden efter att ha gått på flera konserter. Vem vet, vi kanske till och med åker en eller annan attraktion också;)
 
Vad har ni för planer för dagen/kvällen? Något kul på gång?
 
Smell ya later!!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress