Nikolinas

21.7.2012
 
Ja egentligen vem skriver ett blogginlägg så sent på kvällen, jo jag såklart i brist på något annat att göra, och jag blir ju aldrig trött...-.-
Men men, förhoppningsvis så blir jag det snart så jag kan få sova lite inatt iaf.
 
Sitter just nuu och lyssnar på massa rihannalåtar för vet ni vad det är som händer imorrn?, jo det är ju Rihanna i globen och självklart har jag biljetter till det!!!
Är så sjuuuukt taggad för hon är verkligen en GRYM artist!, jag såg henne sist hon var här också (den showen som hon inte ställde in) och hon vet verkligen hur man gör en bra show och jag vet att det kommer bli lika bra imorgonkväll också;)
Så ska fortsätta lyssna på hennes låtar och försöka komma på något produktivt att göra. Hoppas ni alla har en bra kväll och så får ni se mer från mig imorgon, och då kanske jag har lite nya bilder att bjussa på också:P
 
Här kommer några bilder från förra konserten, ja det är inte den bästa kvallen men det är bättre än ingenting!.
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress