Nikolinas

"Dear mr president.."
Hola!
 
Satt precis och kollade på nyhetssidorna för man vill ju vara liiiite uppdaterad i allt som händer runtom i Sverige och i resten av världen (nej det har ABSOLUT ingenting med att göra att jag var lite uttråkad:P)
Iaf så såg jag på aftonbladet att president Obama kommer till Stockholm, det är faktiskt ganska coolt, hur ofta har man liksom Amerikas president här?, typ aldrig.
Anyway, han kommer då bo på grand hotel (självklart, var annars?) i prinsessan Lillians svit som kostar 71 600kr per natt!?, jag visste inte ens att det fanns hotellrum som kostade så mkt per natt, jaja vill man ha en egen biograf och ett eget bibliotek i sitt rum så kostar det. 
 
Skulle ni betala så mkt för ett hotellrum om ni hade råd?
 
Jag tror faktiskt inte att jag skulle det, eller det beror ju på var det är någonstans, men det känns lite onödigt, hur ofta sitter man i ett bibliotek exempelvis när man är på semester?. Jag brukar iaf inte göra det, då vill man ju utforska stället man är på;)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress