Nikolinas

30/4 2013
God morgon!
 
Eller ja nu kan man ju nästan säga god förmiddag faktiskt;)
Hoppas ni alla har sovit gott, jag har vaknat upp flera gånger under natten, så är inte 100% utvilad, men men får ta igen det under dagen och kanske ta en kort tupplur.
 
Idag är det ju också valborg, en av de högtiderna då flest ungdomar blir väldigt fulla och måste omhändertas, lite sorgligt faktiskt, men förhoppningsvis lär de sig någonting utav det och inte gör om samma misstag igen...
Har någon av er några planer för ikväll?
Själv ska jag ha barnpass och sen möta upp en kompis och sätta oss på en uteservering och njuta av det fina vädret (så jag hoppas att solen börjar kika fram snart så vi inte måste sitta ute och frysa ikväll)
 
Nu ska jag fortsätta med mitt och kommer tillbaka lite senare och skriver:D
 
Puss puss!
 
Hoppas vi snart får lika grönt på träden som här på bilden!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress